IndexChatboxLaatste afbeeldingenZoekenTeamRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Deel | 
 

 Welkom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht

 Professor Oak

Poké Staff | Professor
Professor Oak
Aantal berichten : 2
Region Points : 0

Character Info
Gender: Male
Type: Professor
Pokémon Team:

Welkom Empty
BerichtOnderwerp: Welkom   Welkom Icon_minitimedi 23 dec - 18:06




Hallo Gast,


Mag ik je hartelijk welkom in de Kanto Region. Ik ben Professor Oak, bij mij haal je je starters Pokémon op. In de Kanto Region heb je vele soorten Pokémon liefhebbers, zoals trainers of coördinatoren ga zo maar door. Ook heb je kwaad willende mensen, die hun Pokémon gebruiken voor kwade doeleinden.


Het is voor mij een eer om je als nieuwe lid van de Pokémon familie te mogen verwelkomen in Kanto Region. In onze handbook staat alles wat je moet weten over Kanto Region, haar regels en dergelijke. Maar voordat je begint met je reis, moet je onze handbook wel goed door lezen hoor, daardoor ben je het beste voorbereid op wat komen gaat!


Je Kanto Region avontuur staat op het punt te beginnen! Voordat je avontuur begint geef ik je 5 Pokéballs, een Region Map en het Handbook mee.


Maar voordat je je avontuur kan beginnen moet je wel eerste Pokémon kiezen. Je kunt kiezen uit Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Pikachu en Eevee. Maar je kunt natuurlijk ook beginnen met een Pokémon uit de andere regio's. Aan jou natuurlijk de keuze!


Weet wel dat je een vriendschap voor het leven aan gaat, dus kies de juiste Pokémon!


Professor Oak






Bulbasaur Charmander Squirtle
#0001 #0004 #0007
Lvl 5 Lvl 5 Lvl 5





PikachuEevee
#0025#0133
Lvl 5Lvl 5
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Welkom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Welkom in het Pokémon Center Mart
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kanto Region  :: ❇ REGIONS ❇ :: Kanto :: Pallet Town :: Professor Oak's lab-
Ga naar: